Co zatím víme o hře NHL 20?

17. 07. 2019, 18:00 » Novinky - Autor: Tomáš David

NHLportal.cz
(zdroj: NHLportal.cz)
Společnost EA Sports včera představila první záběry ze hry NHL 20 a ty v hráčské komunitě vyvolaly různé reakce. Někteří byli nadšení, jiní již tolik ne. Obecně se však dá odhadnout, že se renomé této hry, po rozporuplném zveřejnění prvních detailů, o kus zvedlo. Proč? Díky bližšímu představení herních novinek. Neoblíbený výrobce sportovních her dokonce veřejně přiznal nedostatky ve svém předchozím titulu, což značí jeho snahu posunout celou hru na další úroveň. Na co se tedy můžeme těšit?

Střelba


Již minulý rok zavedla EA Sports technologii Real Player Motion (RPM), která by měla pohyb hráčů přiblížit co nejvíce skutečnosti. V NHL 19 přišlo na řadu bruslení, nyní to je především střelba. Toužíte se cítit jako P.K. Subban při své dělovce od modré? Nebo jako Auston Matthews, jenž je schopný vypálit rychlým švihem z minimálního místa? Nyní se Vám to splní. I když není Váš oblíbený hráč mezi velkými hvězdami ligy, měla by se jeho střela ozvláštnit díky 45 novým animacím. Pokud se rozhodnete vytvořit vlastního hráče, měli byste mu charakteristický projektil připřadit sami. Inovací se dočkají i kličky. Vše bude záviset na vzdálenosti střelce od brány a dalších faktorech.

Výbušné přechody


Pokud jste v NHL19 dostali puk na hokejku, hráč často zpomalil. To by se již stávat nemělo a vše má probíhat v plné rychlosti tak, abyste se například mohli připravit na okamžitou kličku. Pryč by měly být i až moc časté přihrávky na brusle.

Mnohem chytřejší gólmani


V předchozích ročnících bylo dosti jednoduché vsítit z dorážky gól. Těchto momentů by mělo výrazně ubýt. Šance na dorážku se totiž budou díky nové inteligenci gólmana minimalizovat. Ten by měl mnohem lépe číst hru a puk vyrazit úplně mimo či rychle přikrýt. Vše bude záležet na schopnostech daného maskovného muže. Stejně jako hráči v poli dostanou své nové animace s cílem působit ještě více autentičně.